среда, септембар 18, 2024
spot_img
Home Blog

Српска лига предузела храбар корак! Поднет захтев за забрану и сузбијање коцкарница и кладионица!

0

,,Српска лига је данас поднела званични захтев Народној скупштини Републике Србије, Влади Републике Србије и Скупштини Аутономне покрајине Војводине да се рад коцкарница и кладионица значајно ограничи и сузбије, као и предлог да дугорочно ова пошаст буде законом забрањена као што је случај у суседној Албанији. Ово је био мали корак за нашу партију, али смо уверени да јесте и тек ће бити велики корак у правцу очувања менталног, духовног и финансијског благостања наших грађана, посебно оних младих“ – изјавио је председник Српске лиге Александар Ђурђев.

Према његовим речима, бројни су разлози због којих се Српска лига одлучила на овај храбар, али нужан потез.

,,Србија је на срамотном другом месту у Европи по броју коцкарница и кладионица по глави становника. Имамо преко 2.900 кладионица, три пута више по глави становника од Италије и шест пута више од Шпаније. Чак 30% наше деце до 16 година старости је имало контакт са кладионицама. То нимало не чуди јер нема основне и средње школе у Србији, а да у својој близини нема коцкарницу или кладионицу“ – изричит је Ђурђев.

Председник Српске лиге истакао је да прва фаза обрачуна са коцкарницама и кладионицама подразумева строгу законску регулативу, док друга фаза значи њихову потпуну забрану.

 

,,Најпре треба ставити коцкарнице под монопол Лутрије Србије, затим забранити онлајн клађење и коцкање, забранити улаз у коцкарнице и кладионице млађима од 21 годину, те укинути светлеће рекламе и рекламе уопште посвећене промоцији коцкања и клађења и, коначно, преселити коцкарнице и кладионице у неразвијене и тешко приступачне делове Србије попут Делиблатске пешчаре. Све ово би, подразумева се, била само прелазна фаза ка коначној забрани коцкања и клађења као пошасти које разарају здравље, финансије, породице и друштво у целини“ – закључио је Ђурђев.

 

Александар Ђурђев упозорава: Држава мора да заштити народ од пошасти зване коцкање! Број патолошких коцкара у Србији алармантан, кладионица и коцкарница има колико и продавница хране!

0
,,Колико само увредљиво и подругљиво звучи назив ,,игре на срећу“ за коцкање и клађење. То су игре на несрећу, јер доносе не само материјалне губитке, већ и распад бракова, породица, као и психичке и физичке болести. Србија данас има 40.000 патолошких коцкара, друга је у Европи по броју коцкарница и кладионица по глави становника. Имамо приближно исти број коцкарница и кладионица и број прехрамбених продавница. Имамо скоро 3.000 кладионица, дакле и у свим већим селима, а не само градовима, а нашој деци фале игралишта, паркови, омладини домови културе, а пензионерима пензионерски клубови. Држава може и мора да забрани све коцкарнице и кладионице и тако заштити наше друштво од потпуног посрнућа“ – изјавио је председник Српске лиге Александар Ђурђев. Према његовим речима, људи у Србији још увек нису свесни колико је коцкање и клађење опасан проблем и да су најугроженији међу нама они који највише вреде, а то су деца. ,,Истраживања говоре да је чак 30% деце узраста до 16 година у Србији имало контакт са клађењем. Они треба да једног дана постану домаћини, лекари, професори, фармери, достојни наследници својих предака, а не дрипци и клошари који се надају добитку на рулету или тикету“ – напоменуо је Ђурђев. Председник Српске лиге упитао је какав то свет и будућност остављамо нашој деци ако су већ при одласку у вртић и основну школу изложени коцкарницама и кладионицама. ,,Српска лига апелује на државу, цивилно друштво, цркве и верске заједнице да се прикључе њеној кампањи против ове болести која разара све поре нашег друштва. Дугујемо нашој деци и омладини будућност у којој ће се својим знањем и трудом остваривати као вредни и радни људи корисни друштву, а не као паразити који чекају да им новац падне са неба. Најмање толико им дугујемо!“ – закључио је Ђурђев.

Ђурђев: Кладионице и коцкарнице вишеструко разарају наше друштво, њихова забрана је национални приоритет!

0
,,Србија је данас једна од земаља са највећим бројем коцкарница и кладионица по глави становника у Европи. То је не само недопустив, већ и крајње поражавајући податак, јер је реч о пошасти која вишеструко разара наше друштво“ – изјавио је председник Српске лиге Александар Ђурђев. Он сматра да Србија треба да крене путем Албаније која је пре неколико година потпуно забранила рад коцкарница и кладионица.   ,,Мало је рећи да је коцкање и клађење само болест, то је феномен који уништава не само човеково физичко и психичко здравље, већ и материјално стање, уништавајући притом породичне и друштвене везе и изазивајући појачан бес и агресивност“ – подвукао је Ђурђев. Председник Српске лиге напоменуо је да је млађа популација, укључујући чак и средњошколце и основце, под највећим ударом кладионица и коцкарница. ,,Друштво у коме преко 90% становника припада некој од традиционалних цркава и верских заједница, а које изричито осуђују коцкање и клађење, не може себи да допусти постојање истих. Српска лига зато позива не само државне, већ и верске и друштвене чиниоце да заједничким снагама заштитимо нашу омладину, јер без ње немамо будућност“ – закључио је Ђурђев.

„ Контрола је и даље чврста, а права слобода изражавања је још далеко “: СРБИЈА ЈЕ ПОДНЕЛА ВЕЛИКУ ЖРТВУ

0

Идо Нетањаху, млађи брат израелског премијера Бењамина Нетањахуа, познати радиолог, писац и драматург, износи своја размишљања о разним проблемима у Израелу и свету.

Разговор водио: Филип Гашпар

Идо Нетањаху је млађи брат израелског премијера Бењамина Нетањахуа, познати радиолог  и писац. На својој читалачкој турнеји у Немачкој, Нетањаху јепредставио свој роман и говорио о актуелној ситуацији у Израелу. Главни јунак његове књиге „Итамар К.“прича причу о Итамару Колеру, младом виолинисти који је одрастао у Јерусалиму и који је одлучио да постане филмски режисер. Након боравка у САД, враћа се у домовину и насељава у Рамат Гану. Тамо сву енергију посвећује проналажењу продуцента за свој први филм, за који је написао сценарио: то је прича о израелском оперском певачу Шаулу Меламеду, харизматичној личности, за разлику од многих израелских интелектуалаца. Шаул је веровао да држава Израел има право – и дужност – да се брани пред сталним палестинским нападима. Али управо овај политички некоректан став одбија оне који би могли да финансирају радове. У потрази за финансијером, Итамар поново открива контрадикције и крхкост израелског културног окружења, у којем доминирају ликови сумњивог професионализма и урнебесни уметници спремни на све, сви са својим, врло личним визијама када је у питању судбина Обећане земље . Итамар К. је оштра и иронична критика контрадикторног културног света. У интервјуу за „Поредак “Нетањаху говори, између осталог, о рату против Израела, културној доминацији Левице, обманама око мировног процеса и контроверзним реформама правосуђа. Његова сатира, Итамар К. циља на лево-либералну израелску културну сцену. Немачки превод је објављен прошлог септембра. 

По професији сте лекар. Како сте се обрели у списатељским водама?

У неком тренутку на медицинском факултету, осетио сам да медицина сама по себи неће бити довољна да ме интелектуално задовољи. И тако, током године у којој  сам прекинуо са студијама (након смрти мог брата Џонатана у чувеном спасавању у Ентебеу 1976.), почео сам да пишем и од тада се нисам заустављао.

„Многи овде знају за огромну жртву коју је Србија поднела у Другом светском рату и за њен храбар и ефикасан отпор Немцима.“

Да ли је у овим драматичним временима терет носити презиме Нетањаху?

Нисам сигуран да је „терет“ права реч за то, било у овим или било којим другим временима. Презиме је сигурно постало познато током година — донекле због мог покојног оца који је био познати историчар, затим много више након смрти мог покојног брата Џонатана, а онда, наравно, када је мој брат Бењамин постао политички истакнут. Али уместо да буде терет, име Нетањаху, које носивелико поштовање и наклоност у Израелу, за мене је извор поноса. Дакле, осим што могу да осетим непријатност када ме странац препозна на улици – а то се дешава зато што сам и сам постао познат временом – уопште не осећам никакав терет.

Главни јунак вашег романа не остварује свој сан о снимању филмова у Израелу. Чита се као критика друштва које укида право на слободу изражавања и слободу говора. Да ли је то алегорија за ситуацију у Израелу, или је опсег много шири?

Слобода изражавања је заиста ограничена у Израелу и тако је од стварања државе. Могли сте да кажете шта сте желели— нико вас не би бацио у затвор — али велике су шансе да, ако то што кажете није у складу са политичким диктатом Левице (која контролише различите платформе изражавања) и ако то иде супротно од Леве агенде, биће вам веома тешко да своје ставове или своје умеће изнесете у јавности. Зато јунак мог романа није у стању да направи филм по свом сценарију, јер сценарио није сасвим „политички коректан“.

Иако је током година дошло до благог смањења контроле од стране Левиценад платформама изражавања, контрола је и даље чврста, а права слобода изражавања је још увек далеко.

Што се тиче Запада, он јенажалост у овим стварима, кренуо стопама Израела, а недавно га је у неким земљама и превазишао. Постоје земље које су доносиле или разматрају законе који забрањују изражавање неких ставова. Ово је опасно, јер се коси са најосновнијим и најдрагаоценијим чиниоцима истински слободног друштва, заснованог на слободи говора.

Наслов подсећа на Јосефа К. Франца Кафку, главног лика у „Процесу“. Случајност?

Не, наравно да не. Али да будем искрен, референца на Кафку се појавила тек након што је рукопис већ био завршен. Још нисам имао наслов и размишљао сам да га назовем „Итамар Колер“ по главном јунаку. Онда је моја жена рекла, са очигледним освртом на Кафку: „А ‘Итамар К.’ Ха’аретз је, пак, моја књигу више подсетила на Орвелову „1984” него на Кафку. Мислим, он је у праву.

Међутим, као сатира, ваша књига више одговара Кафки. „Суђење“ није смешно, али чини се да његова апсурдност понекад пролази.

Да, има нечег кафкијанског у томе како се Итамар све више заплиће у овај нестварни свет који увек говори о моралу и хуманости, али у стварности испада да је лажљив, самоправедан и немилосрдан. Иначе, било ми је важно да те људе не прикажем као глупе или неталентоване, јер нису, напротив! Али њихов таленат и интелект су искварени јер се проституишу идеологијом.

Оно што вашу књигу заиста чини релевантном јесте то што се све ово не дешава десничару, већ неком ко је аполитичан. Зато што десничари нису смели да буду у овој сфери пре 25 година. Ново је, међутим, да морате бити левичар, јер је стара политичка коректност „само” захтевала: Држите се левичарских правила игре! Будност, с друге стране, захтева: Не играјте само по нашим правилима, играјте за наш тим!

„Отказивање промоције књиге у Берлину један је од многих примера утишавања гласа уметника и других,из политичких разлога“

Тачно, то је као Совјетски Савез, не можете стајати по страни, морате се придружити! Иначе, у оснивању Израела, посебно у кибуц покрету, учествовали су многи људи који су имали бољшевичке ставове и који су заузимали утицајне положаје у друштву. Нису били стаљинисти у смислу да су хтели некога да ставе у логор, али им је било јасно да постоји само једно „право“ и да су други ставови неприхватљиви.

Ваша књига служи и као критичко освртање на (раније много јачи) мировни покрет у Израелу. Да ли је мировни покрет мртав?

Они то називају „покретом за мир“, иако је оно што је Израел добио пратећи њихов план било супротно миру. Њихове намере су, без сумње, биле да донесу мир; али прижељкивање и занемаривање стварности – које дефинише њихово размишљање – и одбијање да се узму у обзир ставови својих критичара, никада не могу донети ништа добро. У ствари, све што је њихова политика донела билоје катастрофа.

Израелска јавност је временом то схватила. Без обзира на то колика је пропаганда наметнута јавности од стране штампе, људи су сами могли да се увере да оно што смо добили од Палестинаца, након што смо следили агенду „мировног покрета“ и споразума из Осла (када смо Арафату дали контролу над великим деловима Западне обале), били су самоубилачки бомбашки напади у којима су довели до страдања стотина и стотина невиних људи. А онда смо видели да оно што смо добили након што смо се потпуно повукли из Газе – још једном, по налогу „мировног покрета“ – биле су хиљаде и хиљаде ракета испаљених на наше градове. Коначно, добили смо страхоте 7. октобра.

Седми октобар је натерао многе од оних који су још увек следили прописе „мировног покрета“ да схвате бесмисленост уступака људима који желе да их униште. Па ипак, „мировни покрет“ није мртав, нити ће икада бити мртав, јер ће увек бити оних који више воле фантазију него стварност. Стварност једноставно често није лака ствар за живот.

Што се тиче самог мира, он је далеко од тога да је мртав. То се може постићи на Блиском истоку, али само уз изузетну војну снагу и спремност да се она употреби, омогућавајући стварање веома моћног одвраћања. Онда може бити мира. Претпостављам да исти принципи важе и за друге делове света.

Предложена реформа правосуђа поделила је израелско друштво. Нарочито у либералном Тел Авиву, Јевреји из целог света протестовали су против планираног слабљења Врховног суда.Како објашњавате оштре критике предложене реформе правосуђа у западним и немачким медијима?

Објашњавам то незнањем на Западу и у Немачкој везано за то шта је реформистички покрет у Израелу. Све што је предлагао било је довођење Израела у стање слично ономе у другим демократијама, где правосудни огранак владе нема потпуну контролу над законодавном и извршном власти. Оно што се догодило у Израелу у последњих 30- и неколико година било је постепено преузимање политичког одлучивања од стране судске власти, до мере непознате ниједној демократији у свету. Све и свашта политичко је могло да се изнесе пред Врховни суд, који је потом пресудио више по својим жељама и вредностима него по закону или ставу већине становништва . Ово је наравно у супротности са основним принципом демократије, по коме је народ, преко својих изабраних представника у парламенту, суверена власт: они одлучују о политичким стварима, а не група судија која бира своје колеге.

Пошто се агенда израелског Врховног суда поклапала са програмом израелске политичке левице, левица је желела да се њихово абнормално држање власти, преко судова, настави, и на тај начин задрже контролу над земљом упркос губицима на изборима. И пошто је западна штампа, која је већим делом против израелске политичке деснице, стала је на страну левичарских демонстраната, понављајући њихове слогане не схватајући стварно о чему се ради.

Шта мислите о изјавама попут оне коју је дао Џонатан Глејзер, који је добио Оскара за најбољи међународни филм, а затим тврдио да Израел „ отима“ Холокауст да би оправдао окупацију палестинских територија?

Како не одговорити на такав идиотизам? Нисам чак ни сигуран одакле да почнем. Када је то тачноИзраел искористио Холокауст да би оправдао своју контролу над деловима наше древне домовине—које Глејзер назива “палестинским територијама ”? Ако мисли да смо догађаје од 7. октобра упоредили са Холокаустом, онда је то поређење сасвим тачно, пошто је циљ Хамаса био и јесте убијање свих Јевреја, где год да се налазе, што је био такођециљ нациста. Али предлажем да пређемо на друга питања,и оставимо овог јадног Јеврејина да настави да се ваља у базену својих антиционистичких уверења.

Хамасова објава рата ујединила је израелско друштво. Да ли реформа правосуђа и даље има улогу у овом тренутку и да ли ће њени критичари сада гласати за то?

Реформа правосуђа свакако и даље има улогу. Реформа је императив ако желимо да исправимо многе невоље израелског друштва и постигнемо истинско демократско управљање. Али очигледно да је све стављено на чекање због рата.

Тешко је предвидети како ће се ствари политички одвијати након рата, али претпостављам да ће се временом постићи компромис у погледу реформе правосуђа. Реформа вероватно неће бити тако свеобухватна као што се надам да ће бити, али постићи барем нешто по овом питању биће боље него пустити ствари да остану онакве какве јесу.

Подржали сте Абрахамов споразум. Да ли је у овим околностима и даље реално решење? Или је било какав мир илузија у тако крхкој области као што је Блиски исток?

Веома је реално. Проблем Ирана и опасност коју он представља, а то је проблем који је у великој мери довео до споразума, није нестао. Напротив, проблем је Иран, који стоји иза напада на Израел, које изводе ирански заступници са свих страна: Хамас на истоку, Хезболах на северу и Хути на југу. Ако Израел из свега овога изађе као победник, а сигуран сам да хоће, ова победа би могла да повећа могућност постизања даљих споразума. У великој мери, та могућност зависи од осећања становништва ових земаља, укључујући и оне које су већ потписале мировне споразуме са Израелом. Могуће је да би могли постати толико узнемирени анти-израелском и антијеврејском пропагандом да би се њихови лидери могли осећати неспособним да иду против жеља свог становништва. Надам се да то није случај.

„Дошло је до благог смањења контроле од стране Левице над платформама изражавања, контрола је и даље чврста, а права слобода изражавања је још увек далеко“.

Све до напада Хамаса, део израелског друштва залагао се за миран суживот као трајно решење израелско-палестинског сукоба. У којој мери су се њихови ставови променили? И да ли је Левица спремно дочекала утицај стварности?

Ништа није спорно са концептом мирног суживота. За то се залаже и израелска десница. Питање је како остварити такав суживот. Као што смо видели, давање терористима — било да се ради о ПЛО или Хамасу, од којих оба траже уништење Израела — контроле над територијом и становништвом у срцу наше мале земље је једноставно рецепт за даље нападе. То је опасност за само постојање јеврејске државе.

Један српски стручњаку области историографије тврдио је да Израелце могу разумети само они људи који су делили судбину геноцида. Колико људи попут Гидеона Грајфа има у Израелу спремних да сведочи о размерама српског страдања током Другог светског рата?

Многи овде знају за огромну жртву коју је Србија поднела у Другом светском рату и за њен храбар и ефикасан отпор Немцима.

Да бисмо разумели Израелце, или ционизам који је довео до стварања Израела, мора се разумети распрострањеност и моћ антисемитизма у светској историји. Рани ционисти су схватили да антисемитизам никада неће бити залечен и да ако јеврејски народ не напусти Европу, он ће бити предодређен за уништење, што се заиста и догодило. Да бисмо разумели идеју Израела, можда је довољно познавати историју, а тачније јеврејску историју током векова. Дакле, за ово не морате нужно да делите судбину геноцида.

Конкретније, такође је важно разумети основну вредност и важност националног идентитета, који је покретачка снага за оно што чини Израел и нашу борбе за одржавање сопствене националности и идентитета, одупирући се непријатељима који покушавају да га униште. Неко ко је ‘интернационалиста’ у свом размишљању (а овде се враћамо на Џонатана Глејзера, који је вероватно такав) не може ово да схвати. С друге стране, становништво новоформираних република бивше Југославије, које има јак национални сентимент, свакако може да разуме шта мотивише израелске Јевреје.

Да ли сте икада били у Србији и ако јесте, зашто?

Да, био сам у Србији пре неколико година, али само у Београду и то само неколико дана. Тамо су ме позвали да присуствујем позоришном фестивалу. Сигуран сам да ћу се ускоро вратити на дуже путовање и видети друге делове Србије.

 Чега се посебно сећате?

Мој најупечатљивији утисак је био о људима. Деловали су ми пријатно, не препотентно, озбиљно али са смислом за хумор. На неки начин су ме подсетили на народ Израела.

Ваше прво читање у Берлину са „ Немачко-израелским друштвом” је отказано јер сте били оптужени да сте дозволили да вас преузму „политички крајње десничарске групе” и да сте дозволили да се то догоди. Шта сте мислили када сте навели разлоге? Као, да делите судбину Итамара К.?

Прилично сам навикао да делим судбину Итамара К., много пре него што сам написао роман и после тога. Али морам рећи да је ово први пут да је мој заказани догађај отказан, а наводно због чега? Из измишљеног бесмисленог разлога. Зар не би могли само очигледно да наведу, да се у овим временима осећају најблаже речено непријатно, да угосте некога са мојим именом и посебно са мојим ставовима? Ово берлинско поништавање, које је, на данашњем Западу, још један од многих примераутишавања гласа уметника и других из политичких разлога, заиста изгледа као да је узето са страница мог романа

 

Филип Гашпар је дипломирао италијанистику и славистику на више универзитета. Живи и ради у Берлину као политички саветник Алтернативе за Немачку.

 

Интервју: Даница Вукајловић КАО ПРЕМИЈЕР ВУЧЕВИЋ ДА ОСНАЖИ СРБИЈУ И ПОМАЖЕ ВУЧИЋУ

0

Даница Вукајловић, програмски директор Института за политичко умрежавње. Докторанткиња ФТН
Експерт за управљање ризицима
Политички активиста са учешћем на више политичких академија, самита и трибина

1.       Како сагледавате политичку ситуацију у Србији након конститутивне седнице скупштине Србије и стратегије конфликта коју је одабрала опозиција?

Политичка ситуација у Србији је иста или слична последњих годину ипо дана. Странке окупљене око Драгана Ђиласа служе се најпрљавијим могућим средствима како би странцима представили Србију у најгорем могућем светлу. Служе се неистинама, манипулацијом, од себе праве жртве. Унапред себи приписују победе на изборима иако су и сами свесни да су од тога удаљени светлосним годинама. Нажалост, мислим да ће њихови потези бити све радикалнији како им масовност на протестима буде била све мања и мања.

 

2.       Зашто је стратегија исте те опозицјие потпуно другачија на констутитутивној седници скупштине Ап Војводине?

Ово се може огледати у томе да су странке окупљене око Драгана Ђиласа као основни циљ на изборима одржаним 17. децембра имале освајање Београда. То је једино што их је занимало и све своје ресурсе су усмерили ка Београду. Грађани су одлучили да им јасно ставе до знања да их не желе, претрпели су очекиван и потпуно природан пораз, сходно томе да се њихова политика базира искључиво на смени Александра Вучића и Српске напредне странке, а грађанима немају шта да понуде. Са тим поразом не желе да се помире и уместо да се позабаве анализом из ког разлога их грађани не желе, они истог дана када се председник Александар Вучић бори за наш народ у Јужној српској Покрајини одлазе у Брисел да каљају углед своје земље и усвајају срамну резолуцију којом само грађанима Београда потврђују да су исправно поступили кад су 17. децембра дали своју подршку листи: „Александар Вучић – Србија не сме да стане“

 

3.       Који би по вашем мишљењу требали да буду будући приоритети владе Србије и зашто?

Приоритети будуће Владе треба да буду економска и социјална стабилност, брига о младима, наставак развоја земље и завршетак изградње капиталних пројеката. Дефинитивно да је Експо 2027 нешто што је од круцијалне важности за нашу земљу и гарант просперитета.

 

4.       Ко би по Вашем мишљењу био најбољи за будућег премијера Србије и зашто баш он?

Милош Вучевић се током свих ових година квалификовао као неко ко је предан вођењу одговорне политике у интересу своје земље. Показао је бескомпромисну љубав према својој отаџбини и свакако неоспоран интегритет. Када говоримо о њему, говоримо о човеку који је у сваком моменту задржао приземност и своју приступачност сваком грађанину, и остао политичар достојан поверења. Поред председника државе Александра Вучића, Вучевић је неко ко у себи има велик државнички капацитет.  Човек од ауторитета, способан да се носи са свим изазовима који се поставе пред њега. Човек који је предан политици раста и развоја, и који би знатно допринео држави као председник Владе.

Данашња времена захтевају јаке, чврсте и одлучне лидере! Србија заслужује човека попут њега, који ће раме уз раме са председнико Републике Србије Александром Вучићем да се бори и води нашу земљу у сигурну и стабилну будућност. Вођен правим вредностима, свестан да Србија може ићи напред једино ако седи на сопственој столици, и води своју политику – српску политику. Милош Вучевић се својим делима која стоје иза њега доказао као достојан места премијера Републике Србије, и чврсто верујем у то да би Србија тиме добила један чврст и поуздан ослонац за даљи напредак и слободарску политику! Милош Вучевић је дефинитивно човек који зна шта је потребно Србији и њеним грађанима, и неко коме Србија може предати своје безрезервно поверење у мандату председника Владе.

5.       Колико се у данашњој Србији обраћа пажња на заштиту животне средине и који су по вама највећи изазови у овој области и шта би требало да се предузме?

Сваке године све више је осврта ка унапређењу стања заштите животне средине. Министарство и остали надлежни органи развијају више модула и програма за аплицирање на пројекте за унапређење свих система заштите животне средине. Такође је олакшан пут пријаве штете над природним екосистемима коју може да пријави сваки грађанин из разлога што је развијена апликација која је веома лако доступна свима.

Држава би треба да ради на проширеним програмима едукације становништава о животној средини и њеном значају, и да са тим програмима крене већ од предшколског узраста, као и транспарентнијем приступу о свим мерама и активностима које су спроведене у сфери заштите природе, а нису довољно транспаренто исказане.

 

6. Какво је стање у Србији по питању Безбедности и здравља на раду?

У протеклих 10 година доста добар акценат је стављен на област безбедности и здравља на раду. Подигнути су стандарди који иду у прилог запосленима. Имамо и доста добар закон који је донет прошле године. Као неко ко је имао прилику да се овим позивом бави у сверама високих ризика, имам свест о приоритету безбедности и превентиве. Изузетно је битно подизати свест о значају улагања у људску безбедност, јер на крају крајева колико кошта људски живот? Има ли цену? Из тог разлога безбедност запосленог треба да буде на првом месту, испред сваког другог интереса. Људи су снага и стуб сваке компаније, као и државе у којој живимо.

 

7.       Много се расправља о женама у политици и правима жена генерално. Како ви гледате на ова питања и да ли су заиста жене угрожене у мери којој поједини медији придају толику важност?

По мом мишљењу доста лицемерно од појединих медија, сходно томе да смо сведоци покуша деградације и малициозних коментара и вређања жена Српске напредне странке, поготово на друштвеним мрежама од стране оних који нису присталице данашње власти. То ваљда тако иде у њиховом свету, када не могу да оспоре рад и труд, онда неистинама ударају на морал тих жена. У Србији у којој ја данас живим, права жена су на изузетно високом нивоу, оне су цењене и поштовање, и све више поверења им је дато. Жене су стуб нашег друштва и разумеју да држава није играчка. Данас је све више жена на руководећим позицијама, у нашем парламенту је повећан број жена са 30 на 40 процената, и ви данас први пут у историји Републике Србије имате жену за председницу владе. Важно је нагласити да је сва наведена подршка женама управо указана за време мандата Српске напредне странке и председника Александра Вучића.

 

8.       Зашто су наредни избори у Новом Саду пресудни за развој града и на који начин ви мислите да су потребне одређене политичке иновације или оне нису потребне?

На наредним изборима у Новом Саду, грађани ће бирати између две опције. Оне која је донела просперитет граду, која је граду донела титулу европске престонице културе и младих, која је привукла капиталне инвестиције, отворила нова радна места и која ће наставити започети развој града и оне опције која за циљ има да испразни градску касу, да се обогати и да Нови Сад врати у ружну прошлост. Мислим да ми као странка треба да ставимо већи фокус наначин комуникације са младима. Нажалост, млади су најподложнија категорија манипулацијама. Из дана у дан младима се манипулише полуинформацијама путем интернета.